Mycket som är på gång nu...

Söndagens planerade katthjuls-bygge blev framskjutet då jag var helt slut efter ännu en produktiv helg på jobbet så vi avslutade veckan med att kolla Toy Story 3 istället - mycket underhållande :)

Nu har termin 3 startat för mig så nu är det full fart socialhögskolan! Kvällarna ägnas åt att läsa kurslitteratur, gosa med Singoalla och att jobba.
I helgen däremot har vi planerat in massor av fortsatt katthjulsbygge, stadga upp ordentligt och fixa till det riktigt fint - så fortsättning följer!

I övrigt så växer Singoalla för varje dag som går och hon blir modigare och modigare varje dag. Hennes senaste fluga, förutom att krypa in under badkaret, är att försöka smita ut genom lägenhetsdörren varje gång vi går ut eftersom hon gärna vill följa med. Det är inget vi vill uppmuntra men i nuläget känns det rätt lugnt då vi har märkt att hon verkar lite skraj att gå NEDFÖR trappor och om hon springer uppåt så kommer hon bara upp till sjunde och högsta våningen och sen blir det stopp, och då hinner vi ifatt. Som mest har hon smitit iväg till grannens dörr fyra meter bort så än är hon lite skraj för det okända (tack o lov!) :)






Kommentarer
Postat av: Natalie

Hon är en sån sötnos! följer Singoallas blogg :D Kramar till er alla!

2010-09-01 @ 10:26:48
Postat av: Sara

I toooold ya, halsband nästa ;) Haha hon sitter ju så jäkla kul på del av bilderna, ser helt galet ut ;) När jag inte är rädd för att dö på kuppen kommer jag och hälsar på er. Ska bara bli av med hostan så. Nästa vecka kanske det blir träning om jag har tur.

2010-09-02 @ 18:35:43
URL: http://atvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0